Met het kernplan wordt een volledig communicatie frame gebouwd waarmee inzichtelijk wordt waar uw belangrijkste kernwaarden liggen, welke doelgroepen op welke wijze benaderd moeten worden en hoe u samen met uw medewerkers een sterke propositie kunt uitstralen.
Het kernplan bestaat uit:
-
Quickscan aangevuld met uitgebreide analyse
-
Bevindingen: conclusies van kernwaarden, proposities en relatie met kerngroepen
-
Plan van Aanbevelingen: conceptplan met aanbevelingen per doelgroep en multimediale middelenmix
-
Ruwe budgetopgave van in te zetten middelen
JE MEDEWERKERS ZIJN JE BESTE AMBASSADEURS, JE KLANTEN ZIJN JE BESTE PITCH.
Wij houden van mensen die waarderen wat was en openstaan voor wat komt. De restauratie van een boot of het versterken van een identiteit hebben skills, vertrouwen en ervaring nodig. Voor uw medewerkers, uw klanten en relaties zorgen wij voor een stevige basis door focus, onderscheidende communicatie en concrete tools in te zetten.
Wij zijn sterk in het versterken van de identiteit en het uitbouwen van de loyaliteit.
-custom magazines-event magazines-jubileum edities-
magazines
Een belangrijke mijlpaal van uw bedrijf verdient uw bijzondere aandacht. Een prachtige kans om uw waardering voor de mensen waarmee u dit bereikt heeft te tonen. Door hen centraal te zetten in een speciale custom- of jubileum uitgave over uw organisatie. Maar dan anders, zodat hun ervaring, hobby's en liefde uw bedrijf doen groeien en zo meebouwen aan uw identiteit. Persoonlijk en verrassend.
Prachtig, een ijzersterke propositie; nieuwe identiteit. Iedereen op de banken. En nu? Nu wilt u dat uw mensen ook weten aan welke knoppen zij kunnen draaien om die propositie uit te dragen. Zodat u niet voor elk communicatie wissewasje naar uw bureau moet. Met onze workshops kunt u uw propositie concreet maken voor uw medewerkers zodat zij hier met vertrouwen en goed inzicht professioneel kunnen werken.
Door onze incompanyworkshops heel visueel te maken en op te bouwen uit cases van de opdrachtgever zijn de leerpunten direct zichtbaar en toepasbaar.
De workshops bestaan uit modules die in overleg met de opdrachtgever, ingezet worden afhankelijk van doelstelling en kennisniveau van de deelnemers. Modules zijn: DIY, identiteitsgame, presentatie, kennissessie, brainstorm en opdrachten.
CONNECT
Ik ben visual designer. Fotografie en vormgeving zijn mijn passies en ik heb een sterk gevoel voor communicatie-focus en concepting. Creëren vanuit de kern.
Vergelijk het met een mooie appel, het uiterlijk doet vermoeden dat de smaak ook goed is, alleen zul je hem zelf toch eerst moeten proeven om het echt te weten.
Liliane van Kol